InnerPracht
merkstrategie | merk identiteit
InnerPracht is het bedrijf van Marjolein Stokker, waarmee ze haar kennis en ervaring als psycholoog inzet om vrouwen te helpen met het ontwikkelen van een krachtig zelfbeeld. Met InnerPracht maakt ze dit toegankelijk via een online academy. Ik ontwikkelde een merkidentiteit voor dit prachtige bedrijf waarin de zachte, vrouwelijke energie gepaard gaat met een flinke portie daadkracht. Een organische stijl, waarin de imperfectie van het leven centraal staat.




“Emily heeft mijn nieuwe merk identiteit ontworpen en in één woord is onze samenwerking magisch te noemen! Emily werkt van binnen naar buiten en kijkt eerst naar waar je kernwaarden liggen, wat je belangrijk vindt en wat je wil uitstralen. Daarna gaat zij aan de slag met wat zij goed kan – namelijk dat vertalen naar beeld.“
Marjolein – InnerPracht


+

=



“Ik was gelijk al enthousiast over wat ze had gemaakt – zij heeft haar ding gedaan en mijn merk identiteit is echt fantastisch! Mijn klanten vinden het prachtig, ik vind het prachtig! En het staat precies voor wat ik wil uitstralen.”“
Marjolein – InnerPracht

Andere projecten
Laten we kennismaken!
Klaar om jouw bedrijf & merk naar het volgende niveau te brengen en enthousiast over wat ik doe? Leuk! Ik hoor graag alles over jouw mooie onderneming en waar ik je bij kan helpen. Tijdens dit – volledig vrijblijvende – kennismakingsgesprek kijken we samen of we een match zijn.
Tot binnenkort!
Liefs, Emily
